رها رها ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

رهای پاییزی ما

یک سالگی دردانه ما

1393/9/23 15:10
نویسنده : مریم و محمد
112 بازدید
اشتراک گذاری

رهای نازم دختر یکی یدونهی ما امروز یکساله شد دختر پاییزی که با اومدنش برای ما یک دنیا  شادی آورد

 دختری که زیباترین لحظات زندگیمونو رقم زد و از عشق نابش سرمست مون کرد. 

امروز یک ساله که با عطر تنت و لطافت دستهای کوچیکت زندگی می کنم .

امروز یک ساله که مادر شدم .

رهای شیرینم ،تولدشیرینت مبارک.

 

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنم که خود گنجینه زیبایی های عالمی .

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گویم    ( بابا )

 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد ، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در واج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی کنم  

( مامان )

 

عزیزم این هم عکس تولد تو در نی نی وبلاگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)