رها رها ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

رهای پاییزی ما

گوشواره رها کوچولو

1393/1/30 13:39
نویسنده : مریم و محمد
414 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم چند روزیه که شدیدا گریه می کنی من و بابایی هم علتشو نمیدونیم از اونجاییکه برای هر مشکلی پیش دکترت میبریمت امروز هم که 18 اسفند هست خانم کوچولو را به مطب بردیم توی مطب خیلی گریه میکردی وقتی نوبتمون شد خانم دکترت گفت این دختر کوچولویی که گریه میکرد و صداش می امد رهاست خلاصه باهات حرف میزد و تو هم شروع به خندیدن کردی دکتر معاینه ات کرد و گفت کاملا سالمی و هیچ مشکلی نداری خیال من و بابایی راحت شد بابا هم تصمیم گرفت که بدون آمادگی گوش هاتو سوراخ کنه و برای دختر گلش گوشواره بگیره اولش من ناراحت بودم ولی دکترت منو راضی کرد و گفت که هیچ اتفاقی برات نمی افته و گریه هم نمی کنی بابا را بغلت کرد و من  هم اولین گوش ماس هاتو انتخاب کردم و خیلی آروم نشستی و دکترت گوشتو سوراخ کرد البته یک کمی هم گریه کردی قرار شد 2 هفته دیگه گوش ماس هارو در بیارم و گوشواره های طلا رو تو گوشت کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)